Blog Medium Image

/Blog Medium Image

Cand feedback-ul negativ a omorat o companie

Acum cativa ani, comandam mancare de la o doamna care isi deschisese un mic business, prin care livra pranzul corporatistilor ca noi, la birou. Contra 11 lei primeam: felul 1, felul 2 cu garnitura, o salata si o chifla. Adica un pret foarte bun pentru niste produse care in alte locuri probabil ar fi pornit de la 25-30 de lei. [...]

Ultima nevoie nesatisfacuta a consumatorului modern

Consumatorului modern i se ofera aproape orice. La orice produs gaseste 20 de branduri care il fabrica cu preturi pentru toate buzunarele. La orice pas are acces la toate serviciile la care s-ar putea gandi. Majoritatea consumatorilor isi satisfac aproape toate nevoile. Dar una singura ramane nesatisfacuta si lucrurile din jur conspira sa ramana asa. Majoritatea reclamelor ii transmit consumatorului [...]

Cum poti sa vinzi mai mult, din perspectiva managerilor de succes

267 de directori generali de companii din Romania au stat de vorba cu noi si ne-au spus ce modalitati de promovare si vanzare i-au ajutat cel mai mult ca sa isi creasca business-ul. Cercetarea realizata de iSense Solutions am prezentat-o de curand la Zilele Biz 2016, cel mai mare eveniment B2B din Romania. Motto-ul conferintei de anul acesta a fost [...]

By | November 27th, 2016|Categories: Consumatorul modern, Digital si online|Tags: , , , |0 Comments

Nu te lua niciodata prea in serios. Nu te lua niciodata prea in serios!

Aveam, cred, vreo 14 ani. Facem dans sportiv cu tatal meu (Viorel Nastase, el a infiintat Federatia de Dans Sportiv si e un tip celebru in domeniul asta). Imi amintesc ca aveam un spectacol foarte fain de realizat (organizat de tata). Un fel de istorie a dansului, din epoca preistorica pana in vremurile moderne. Era ceva foarte fun, transmis la [...]

Cat de mult influenteaza copiii deciziile de cumparare?

De ce brandurile ar trebui sa se preocupe despre ce cred copiii despre ele? Cat de mult au ajuns sa influenteze copiii deciziile de cumparare ale parintilor? Ca sa punem putin lucrurile in context... Copiii sunt irezistibili si foarte dragalasi. Hai, recunoaste, iti place sa te uiti la un bebelus atunci cand il vezi! De fapt, ca sa o luam [...]

Ce am invatat despre marketing atunci cand am fost martor la un fenomen paranormal

Imi relaxam privirea pe cateva hartii din fata mea cand, la un moment dat, creionul care era pe masa a inceput sa se miste singur. Eram de-a dreptul surprins sa vad ce se intampla. Fiind un tip rational, m-am gandit: o fi cutremur? o aluneca pe masa din vreun motiv anume? M-am uitat atent si nu am gasit nicio explicatie. [...]

By | August 27th, 2016|Categories: Consumatorul modern|Tags: , , , , , , , |0 Comments

Leave A Comment