Blog Medium Image2018-03-25T01:05:54+02:00

Trapped in technology

Cine ar fi crezut ca rezistenta noastra din timpul lockdown-ului va lua forma unei lupte de pe canapea in timp ce vizionam Netflix, vorbim pe mobil cu prietenii si comandam mancare care ni se livreaza la usa? Antidot pentru plictiseala, pentru suplinirea lipsei intalnirilor de socializare, a contactului uman si pentru lucrul remote, tehnologia ne-a usurat viata in timpul pandemiei [...]

By |April 27th, 2021|Categories: Consumatorul modern, Digital si online|Tags: , , |0 Comments

3 indicatori de brand influentati de comunicarea CSR

Daca e sa definim simplificat, CSR (sau Corporate Social Responsability) inseamna implicarea companiilor in imbunatatirea calitatii vietii comunitatii din care fac parte.  Fie ca vorbim despre investitii pentru accesul si imbunatatirea serviciilor medicale sau de educatie, fie ca vorbim de reducerea risipei alimentare sau a poluarii, CSR inseamna "puterea companiilor de a face bine, pusa in aplicare". Dar oare ce [...]

By |December 7th, 2019|Categories: Consumatorul modern|Tags: , , , |0 Comments

E bine cand in viata nu exista echilibru

E bine cand in viata nu exista echilibru? Cum adica? Nu toata lumea cauta acum o viata mai echilibrata?!? Te invit insa, pentru un moment, sa gandesti diferit fata de ce iti spun toate articolele de dezvoltare personala… Orice sportiv de performanta care a avut succes, a si muncit enorm pentru asta. Dezechilibrul la el a insemnat ore intregi de [...]

By |August 17th, 2019|Categories: Consumatorul modern, Management si dezvoltare personala|Tags: |0 Comments

Psihologia generatiei z, 18-25 ani. 5 recomandari in comunicarea cu tinerii

Nu ii inteleg pe astia tineri, generatia mea nu era deloc ca ei! Suna cunoscut dar totusi, poate nu intotdeauna ne oprim sa ii si ascultam... In iSense Solutions, am realizat in 2019 studiu in care am stat de vorba cu mai multi tineri din generatia z (18-25 ani). Pentru a vedea cu ce difera aceasta generatie de altele, le-am [...]

De ce suntem loiali unui loc de munca

Ca probabil majoritatea dintre voi, am atat prieteni loiali de mai multa vreme unui anumit job cat si prieteni care isi schimba relativ frecvent locul de munca. Prin cercetarile recente pe care le-am realizat in iSense Solutions in 2019 am aflat motivele pentru care angajatii sunt loiali unui loc de munca cat si motivele care ii determina sa isi caute [...]

Top trenduri care influenteaza comportamentul consumatorului in 2019. Partea a II-a: responsabilitatea, gamificarea si brandurile prietene cu tehnologia

Continui seria de trenduri care influenteaza comportamentul consumatorului in 2019 inceputa in articolul precedent, cu alte trei trenduri care am observat noi, in iSense Solutions, ca se manifesta puternic acum. Deci, pe langa nerabdare, minimalism si fuga de branduri, adaugam: responsabilitatea consumatorului gamificarea si brandurile prietene cu tehnologia Un consumator mai responsabil Din dorinta de a-si creste calitatea vietii, consumatorul [...]

Leave A Comment

Go to Top