Blog Medium Image

/Blog Medium Image

Managerii rafinati si angajatii de succes. Sau… vointa intoarsa pe dos

Esti angajat(a). Ai un coleg de birou care a zis de fata cu toata lumea ca ai dat-o in bara cu proiectul care ti s-a alocat. Omului rosu din tine ii vine sa rabufneasca, sa ii spuna ca de fapt el e un incompetent si un nesimtit si sa isi vada de treaba lui! Iti vine sa sari la el! [...]

By | September 19th, 2015|Categories: Management si dezvoltare personala|Tags: , , , |0 Comments

Cine este consumatorul modern si cum sa comunici cu el

Scriu pe blog despre consumatorul modern si fac des studii despre el. Cine este de fapt acest consumator? De ce e important sa il intelegem? Cum face el diferenta? Consumatorii moderni nu sunt doar tinerii, asa cum am avea tendinta sa credem. Consumatorul modern este consumatorul adaptat timpurilor noastre. Este consumatorul care s-a adaptat noilor tehnologii, fie ca vorbim de smartphone-uri, [...]

Ceasurile inteligente (smartwatch-urile). Vor schimba sau nu consumatorul modern? (cercetare in premiera)

Ceasurile inteligente sau "smartwatch"-urile apar in conditiile in care un ceas clasic este cu atat mai apreciat cu cat are un mecanism mai complicat, mai multe rotite si porneste doar daca "il intorci". Cum vor putea oare in aceste conditii sa aiba succes smartwatch-urile? In cadrul iSense Solutions am realizat prima cercetare din Romania despre cum percep consumatorii ceasurile inteligente, cati [...]

Cand un produs defect loializeaza consumatorul si mai mult. Un paradox care diferentiaza companiile

Eu sunt genul acela de persoana, care atunci cand isi doreste mult un produs si-l cumpara si dupa putin timp i se strica. De exemplu, doar in ultimul an am dus in service 3 laptopuri si un smartphone. Iar lista este mult mai lunga. Puteti sa faceti cum fac colegi mei - sa nu ma lasati sa ma aproprii de laptopul [...]

Psihologia preturilor care vand mai mult. Cateva trucuri utile

Mintea ta si a oricarui consumator nu este perfecta. Uneori, o mai ia pe scurtatura si functioneaza dupa propriile reguli. Acest lucru se intampla inclusiv cand evaluam preturile pentru anumite produse. Si, mai interesant de atat, multe cercetari au aratat ca "scurtaturile" pot creste vanzarile chiar cu cateva procente. Iti prezint in continuare cateva dintre ele: De ce unele produse [...]

Cum percep romanii scaderea TVA? (cercetare in premiera)

Cu cateva zile inainte de scaderea TVA-ului, in cadrul iSense Solutions am dorit sa investigam perceptiile si asteptarile consumatorului vis-a-vis de acest fenomen. Pe scurt, consumatorii nu cred ca preturile vor scadea o data cu reducerea TVA. Ca fenomen interesant, neincrederea consumatorilor in comercianti da nastere unui fenomene interesante ce pot oferi avantaje competitive companiilor care chiar reduc preturile si isi [...]

By | May 19th, 2015|Categories: Cercetari, Consumatorul modern|Tags: , , , |0 Comments

Leave A Comment