Timp pentru parcurgerea articolului: 1 minute

marketing imagini comunicare consumator

Atunci cand comunicam vizual, reusim sa transmitem mai usor emotii, sa atragem mai bine atentia consumatorului, sa transmitem mai bine mesaje complexe, care sunt tinute minte mai bine.

Dar, cel mai important, comunicarea vizuala creste implicarea consumatorului, creste “engagement-ul”. Iar cel mai valoros consumator pentru un brand este cel care face ceva pentru el, consumatorul care interactioneaza cu brandul, care intra in dialog, care ii promoveaza mesajul mai departe sau care cumpara de la el.

In cadrul iSense.Solutions am descoperit ca, atunci cand comunici vizual, cresti sansele sa ai un continut viral impartasit de pe smartphone. Asta pentru ca utilizatorii de smartphone impartasesc cel mai multi cu alte persoane de pe telefon imagini (82% dintre consumatorii “mobili”).

Alte studii au aratat ca:

  • Cele mai impartasite elemente de pe Facebook sunt imaginile si filmuletele (sursa)
  • Utilizatorii de Facebook comenteaza si apreciaza semnificativ mai mult postarile vizuale (sursa 1, sursa 2)
  • Vizitatorii care vad un video cu un produs pe un magazin online au o probabilitate cu 85% mai mare de a cumpara produsul respectiv (sursa)
  • Articolele cu un continut vizual atrag de 3 ori mai multi vizitatori si click-uri (sursa)
  • Cei care fac o prezentare insotita de imagini conving cu 43% mai mult persoanele sa faca lucrurile pe care ei le doresc (sursa)

In ziua de astazi iti recomand asadar sa pui un accent foarte mare pe comunicarea vizuala. Sau nu crezi pana nu vezi? 🙂

Photo credit: Rob Swatski via photopin cc