Grid

/Grid

Cum este primita aplicatia UBER de catre romani (cercetare in premiera)

By | March 4th, 2015|Categories: Cercetari, Consumatorul modern, Digital si online, Diverse|Tags: , , , , , , , , |

Sustin cu tarie ca smartphone-urile au un potential fantastic de a influenta viata consumatorului si modul in care brandurile interactioneaza cu consumatorul modern. Am vorbit pana acum despre asta in comunicate de presa, pe blog [...]

Cum sa faci pe cineva sa reactioneze? Comunica vizual

By | January 12th, 2015|Categories: Cercetari, Comunicare, Consumatorul modern, Digital si online, Strategie de business|Tags: , , , , , , , , , , , , |

Atunci cand comunicam vizual, reusim sa transmitem mai usor emotii, sa atragem mai bine atentia consumatorului, sa transmitem mai bine mesaje complexe, care sunt tinute minte mai bine. Dar, cel mai important, comunicarea vizuala creste [...]

Ce cadouri isi doresc romanii de Craciun si ce ofera in schimb (cercetare in premiera)

By | December 17th, 2014|Categories: Cercetari, Comunicare, Consumatorul modern, Diverse|Tags: , , , , |

In cadrul iSense.Solutions am facut o cercetare in care ne-am gandit sa intrebam oamenii mari (de 18 ani plus) ce cadouri isi doresc sa primeasca de Craciun.Doua lucruri mi-au atras in mod special atentia.Primul:Am fost [...]

Black Friday 2014: cum este evaluat si cati au cumparat (cercetare in premiera)

By | December 11th, 2014|Categories: Cercetari, Consumatorul modern, Digital si online|Tags: , , , , , |

Inainte de Black Friday 2014, compania noastra, iSense.Solutions a investigat intentiile de cumparare ale consumatorilor. Din studiu a reiesit ca 28% dintre locuitorii din mediul urban intentionau sa faca cumparaturi de Black Friday in timp [...]

Personalizarea continutului inseamna sa trezesti consumatorul din somn. Plus multe alte beneficii

By | October 13th, 2014|Categories: Comunicare, Consumatorul modern, Digital si online, Media|Tags: , , , , , , , , , , , , , |

Iti propun sa faci un experiment cel putin simpatic. Vorbeste in jurul unei persoane care doarme cu o tonalitate obisnuita. Vei observa ca nu se trezeste si nu schiteaza niciun gest. Apoi, apropie-te de urechea [...]

Beneficiile comunicarii brandurilor prin smartphone. Un nou trend de prins daca esti cool

By | September 24th, 2014|Categories: Comunicare, Consumatorul modern, Digital si online, Media, Strategie de business|Tags: , , , , , , |

Am vrut sa incep acest articol prin a explica din ce cauza comunicarea brandurilor prin intermediul smartphone-urilor devine acum noul trend. Insa, cautand poze relevante pentru articol, am gasit poza de mai sus facuta de [...]

Leave A Comment