Blog Medium Image2018-03-25T01:05:54+02:00

Top trenduri care influenteaza consumatorul roman in 2019. Partea intai: nerabdarea, minimalismul, fuga de branduri

Care sunt trendurile care influenteaza viata consumatorului din Romania in 2019? Care sunt comportamentele care fac diferenta in viata lui si prin ce mijloace brandurile pot deveni relevante in prezent? La împlinirea a 5 ani pe piața de cercetare din România, compania iSense Solutions a dezvăluit, în exclusivitate, care sunt tendințele ce vor influența viața și alegerile consumatorilor din România [...]

Cat de mult conteaza review-urile online pentru un business

Un nou obicei si-a facut loc in viata mea si a prietenilor mei. In ultima vreme nu vrem sa mai riscam si, aproape de fiecare data, alegem un restaurant unde sa iesim sau un loc in care sa ne petrecem vacanta dupa review-urile pe care le au pe internet. Intr-un studiu recent realizat de iSense Solutions pe 500 de utilizatori [...]

O banca moderna este o banca de care scapi repede

La Banking Innovation Lab 2018 am avut o prezentare despre asteptarile romanilor de la o "banca moderna". Cred ca a fost una dintre cele mai interesante prezentari de anul acesta. Si asta dintr-un motiv simplu: rezultatele studiului pe care l-am prezentat cumva m-au surprins si pe mine :). O banca moderna nu inseamna in primul rand tehnologie, ci alte lucruri [...]

Cand trecutul nu te lasa sa reusesti

Intr-un studiu, niste maestri sahisti au fost pusi in fata unei table de sah cu piesele prearanjate. Ei puteau sa castige jocul printr-o varianta bine-cunoscuta si exersata, de 5 miscari sau printr-o varianta mai simpla, de doar 3 miscari. Toti maestrii au ales varianta mai complicata, de 5 miscari. De ce? Probabil te intrebi.... Pentru ca experienta acumulata in trecut [...]

By |August 1st, 2018|Categories: Management si dezvoltare personala|0 Comments

5 lucruri suprinzatoare despre cumparaturile Generatiei Z

In aprilie 2018 am realizat un studiu despre cum isi cheltuiesc romanii banii, cu analize pe fiecare generatie de consumatori. Am aflat lucruri interesante despre fiecare, dar... parca cei mai surprinzatori au fost cei din Generatia Z, nascuti intre 1990-2000. Mai jos iti prezint cateva dintre lucrurile pe care le-am aflat: 1)Generatia Z se informeaza semnificativ mai putin decat alte [...]

Reinventarea traditiilor si nostalgia in marketing

66% dintre consumatorii din Romania afirma ca se simt mai apropiati de marcile care se inspira din traditii, dar reusesc sa fie moderne in acelasi timp. 86% sunt de parere ca, indiferent daca traim intr-o lume moderna, traditiile si cultura din care fac parte sunt importante. Oare ce se afla in spatele acestor cifre cand vorbim despre consumatorii din Romania? [...]

Leave A Comment

Go to Top