Cum este primita aplicatia UBER de catre romani (cercetare in premiera)
Sustin cu tarie ca smartphone-urile au un potential fantastic de a influenta viata consumatorului si modul in care brandurile interactioneaza cu consumatorul modern. Am vorbit pana acum despre asta in comunicate de presa, pe blog [...]
Muzica te face sa cumperi. Importanta marketing-ului prin muzica
Sunt sigur ca iti place muzica. Ai un stil care iti place mai mult, poate o formatie sau un cantaret preferat. Si nu-i asa ca ti s-a intamplat sa te simti atat de energizat incat [...]
Cum sa fii un manager bun? Nu face nimic
Aproape toti managerii din jurul meu muncesc foarte mult. Inclusiv eu. Totusi, astazi vreau sa lansez o provocare. Anume: Un manager bun este cel care nu face nimic! Stiu ca mai multi manageri sau viitori [...]
Cum sa faci pe cineva sa reactioneze? Comunica vizual
Atunci cand comunicam vizual, reusim sa transmitem mai usor emotii, sa atragem mai bine atentia consumatorului, sa transmitem mai bine mesaje complexe, care sunt tinute minte mai bine. Dar, cel mai important, comunicarea vizuala creste [...]
Ce cadouri isi doresc romanii de Craciun si ce ofera in schimb (cercetare in premiera)
In cadrul iSense.Solutions am facut o cercetare in care ne-am gandit sa intrebam oamenii mari (de 18 ani plus) ce cadouri isi doresc sa primeasca de Craciun.Doua lucruri mi-au atras in mod special atentia.Primul:Am fost [...]
Black Friday 2014: cum este evaluat si cati au cumparat (cercetare in premiera)
Inainte de Black Friday 2014, compania noastra, iSense.Solutions a investigat intentiile de cumparare ale consumatorilor. Din studiu a reiesit ca 28% dintre locuitorii din mediul urban intentionau sa faca cumparaturi de Black Friday in timp [...]
Personalizarea continutului inseamna sa trezesti consumatorul din somn. Plus multe alte beneficii
Iti propun sa faci un experiment cel putin simpatic. Vorbeste in jurul unei persoane care doarme cu o tonalitate obisnuita. Vei observa ca nu se trezeste si nu schiteaza niciun gest. Apoi, apropie-te de urechea [...]
Beneficiile comunicarii brandurilor prin smartphone. Un nou trend de prins daca esti cool
Am vrut sa incep acest articol prin a explica din ce cauza comunicarea brandurilor prin intermediul smartphone-urilor devine acum noul trend. Insa, cautand poze relevante pentru articol, am gasit poza de mai sus facuta de [...]
Diferentiaza-te prin… miros. Marketing-ul olfactiv
Eram in vizita la un client, intr-unul dintre marile turnuri de birouri din Bucuresti. Am ajuns putin mai devreme si cateva minute am asteptat in holul de la intrare. De cum am intrat m-a lovit [...]
Emotiile decid ce cumperi (intotdeauna)
Atunci cand cumperi ceva, o faci in mod rational sau irational? Din ce cauza preferam sa dam mai multi bani pe un produs, cand pe piata se gasesc mai multe produse similare mai ieftine si [...]
Leave A Comment
You must be logged in to post a comment.