Timp pentru parcurgerea articolului: 1 minute

origin_12338955153

Iti propun sa faci un experiment cel putin simpatic.

Vorbeste in jurul unei persoane care doarme cu o tonalitate obisnuita. Vei observa ca nu se trezeste si nu schiteaza niciun gest. Apoi, apropie-te de urechea persoanei si, foarte incet, sopteste-i prenumele la ureche.

Vei observa ceva foarte interesant: daca atunci cand vorbeai in jurul ei nu avea nicio reactie, atunci cand i-ai soptiti numele persoana se trezeste si reactioneaza.

Suntem facuti sa reactionam la tot ce tine de propria noastra persoana, la tot ceea ce ne este adresat noua direct. Ne place sa ne auzim numele si acest lucru ne starneste atentia, chiar si atunci cand nu suntem constienti.

Consumatorul modern este, asa cum bine stim, asaltat din toate directiile de comunicarea in masa. Cu alte cuvinte, daca vrem sa il trezim, este indicat sa ne adresam catre el personalizat.

Personalizarea in marketing are o serie de beneficii (surse: 1, 2):

  • 9 din 10 consumatori au afirmat ca personalizarea are efect asupra deciziilor pe care le iau pentru cumpararea de produse
  • 70% dintre oamenii din agentiile de media si comunicare online considera ca personalizarea genereaza o rata de raspuns mai buna, 60% ca genereaza o rata mai mare de recumparare a produsului, 48% ca personalizarea creste venitul mediu pe client
  • 64% dintre oamenii de marketing au afirmat ca, in ultima vreme, consumatorii au devenit mai deschisi in a-si oferi datele personale, pentru a primi in schimb continut personalizat
  • 3 din 4 oameni de marketing considera ca personalizarea continutului este viitorul

Sunt sigur ca acum te gandesti sa trezesti pe cineva din somn:)

O zi placuta!

photo credit:

[ changó ] via photopin cc