Blog Medium Image

/Blog Medium Image

Colegele, stilul de viata sanatos si ritmul cardiac

Colegii mei mi-au facut cadou de ziua mea o bratara de fitness (care iti masoara ritmul cardiac, pasii, cate etaje ai urcat, cum am dormit si altele). Acum cateva zile am avut o intalnire cu un client, care mi-a remarcat bratara. - Traian, pot sa imi masor si eu ritmul cardiac cu bratara ta? - Sigur, te rog! Isi pune [...]

La o discutie despre consumatorul modern, la ZF Live

De curand am fost la o discutie la ZF Live, alaturi de redactorul sef Sorin Paslaru, despre consumatorul modern. Am vorbit despre: Ce trend-uri influenteaza acum consumatorul Cat de importanti sunt influencerii Cum comunicam cu consumatorul care fuge de publicitate Ce tehnologii avansate de masurare a ROI-ului comunicarii avem acum implementate pe Panelul Online iSense Solutions si cum a fost [...]

Cand am fost neatent si am clipit din ochi, timpul a ras la mine

Aveam 10 ani. Faceam scoala intr-o clasa de inot de performanta. Imi amintesc cum mergeam spre bazin dupa ore si drumul mirosea a tei. Si cand eram langa bazinul de inot, imi amintesc mirosul de clor si bucuria ca urmeaza sa ma balacesc in apa alaturi de alti copii. Inainte sa sar in apa... am zambit si am inchis ochii. [...]

By | April 2nd, 2016|Categories: Management si dezvoltare personala, Uncategorized|Tags: , , |0 Comments

Secretul companiilor de succes. Un cuvant simplu, care il obseda si pe Steve Jobs

Am prieteni care lucreaza in corporatii si uneori evita sa isi schimbe un furnizor de servicii pentru ca procedura interna este prea complicata. Da, pe bune! Am prieteni care imi povestesc 2 ore despre cea mai faina idee de afacere pe care o au. Totul este structurat, extrem de detaliat si complex. Sunt niste Asi! Dar nu stiu cu ce sa [...]

By | March 13th, 2016|Categories: Management si dezvoltare personala|Tags: |0 Comments

6 strategii ca sa atragi consumatorul care fuge de reclame

De curand am avut o prezentare la Digital Marketing Forum 2016. Mi-a placut foarte mult evenimentul, multimea de participanti si organizarea! Despre ce am vorbit? Despre faptul ca in pauza publicitara consumatorul face orice altceva in loc sa fie atent la reclame. 8 din 10 schimba canalul TV si aproximativ 60% intra in mod obisnuit pe smartphone sau computer. In conditiile astea, [...]

Ce am invatat despre suportul clienti pe Facebook atunci cand am fost otravit si am stat in spital din cauza unei beri

Ce am invatat despre suportul clienti pe Facebook, intr-un mod brutal, de m-a lasat marcat pe viata? Stai cu mine... o sa ti se para interesant... Acum putina vreme am nimerit o doza de bere care mirosea si avea un gust ciudat (e totusi ciudat sa iti miroasa berea a carbit, nu?). Am scris companiei producatoare un mesaj pe Facebook si [...]

Leave A Comment