Timp pentru parcurgerea articolului: 1 minute

Un nou obicei si-a facut loc in viata mea si a prietenilor mei. In ultima vreme nu vrem sa mai riscam si, aproape de fiecare data, alegem un restaurant unde sa iesim sau un loc in care sa ne petrecem vacanta dupa review-urile pe care le au pe internet.

Intr-un studiu recent realizat de iSense Solutions pe 500 de utilizatori de internet din mediul urban am aflat ca multi alti romani fac la fel. 75% dintre persoanele din mediul urban iau in calcul review-urile. Dintre acestia, 68% se uita ca review-urile per ansamblu sa fie bune, 44% ca review-urile acordate de prietenii lor sa fie bune si 64% ca review-urile acordate recent de catre alti clienti sa fie bune.

Cercetarile au aratat ca review-urile bune ajuta un business:

  • sa aiba mai multi clienti
  • sa stimuleze clientii existenti sa cheltuiasca mai multi bani
  • sa fie mai cunoscut (oamenii pot vorbi mai mult despre un business cu reputatie buna iar motoarele de cautare afiseaza mai degraba business-urile cu review-uri mai mari)
  • sa interactioneze cu consumatorii (de regula, fapt ignorat de branduri, consumatorii se asteapta la un raspuns la review-urile postate)
  • sa isi imbunatateasca imaginea
  • sa angajeze mai usor personal

Cat trebuie sa fie un review pentru a fi considerat bun? Conform datelor iSense Solutions 9 din 10 romani considera ca un review bun este peste 4.

Si o veste buna? Consumatorii incep sa dea din ce in ce mai multe review-uri pozitive si nu doar sa isi scrie nemultumirile online.

Asadar, dragi branduri, puteti sa profitati 🙂.

Ultimele trenduri globale despre review-uri pot fi citite aici: https://www.reviewtrackers.com/online-reviews-survey/
Si mai jos un infografic pentru cei mai vizuali dintre voi: