Trapped in technology
Cine ar fi crezut ca rezistenta noastra din timpul lockdown-ului va lua forma unei lupte de pe canapea in timp ce vizionam Netflix, vorbim pe mobil cu prietenii si comandam [...]
3 indicatori de brand influentati de comunicarea CSR
Daca e sa definim simplificat, CSR (sau Corporate Social Responsability) inseamna implicarea companiilor in imbunatatirea calitatii vietii comunitatii din care fac parte. Fie ca vorbim despre investitii pentru accesul si [...]
E bine cand in viata nu exista echilibru
E bine cand in viata nu exista echilibru? Cum adica? Nu toata lumea cauta acum o viata mai echilibrata?!? Te invit insa, pentru un moment, sa gandesti diferit fata de [...]
Psihologia generatiei z, 18-25 ani. 5 recomandari in comunicarea cu tinerii
Nu ii inteleg pe astia tineri, generatia mea nu era deloc ca ei! Suna cunoscut dar totusi, poate nu intotdeauna ne oprim sa ii si ascultam... In iSense Solutions, am [...]
De ce suntem loiali unui loc de munca
Ca probabil majoritatea dintre voi, am atat prieteni loiali de mai multa vreme unui anumit job cat si prieteni care isi schimba relativ frecvent locul de munca. Prin cercetarile recente [...]
Top trenduri care influenteaza comportamentul consumatorului in 2019. Partea a II-a: responsabilitatea, gamificarea si brandurile prietene cu tehnologia
Continui seria de trenduri care influenteaza comportamentul consumatorului in 2019 inceputa in articolul precedent, cu alte trei trenduri care am observat noi, in iSense Solutions, ca se manifesta puternic acum. [...]
Leave A Comment
You must be logged in to post a comment.